onsdag 6. juni 2012

Bryllups - bil

Når gode venner går til det skrittet at de gifter seg, er det gøy å gjøre litt ekstra stas på de. I helga var vi i Randi & Steinar sitt flotte bryllup, og til den anledningen hadde jeg laget en bryllups-bil. Før dere får se bilen, vil jeg benytte anledningen til å gratulere de som rette ektefolk, og takke for en meget fin og minnerik dag!!

Jeg er en del inne på nett og leter etter inspirasjon, og hos MiloLilja er det mye flott å finne. Hun er også så grei at hun legger ut koblinger til hvor hun ha skaffet seg maler og diverse. derfor ilte jeg inn hos Sandra på www.sandrasscrapshop.blogspot.com og kjøpte malen til denne bilen. Det var en del plundring og funderinger på hvordan jeg skulle gå fram, men jeg ble til slutt fornøyd med resultatet. Så nå gjennstår det for meg å advare mot et nytt bilderas! ;)













Takk for at du titter innom!

Klem fra
post signature


2 kommentarer :

  1. Utrolig lekker!! For en tålmodighet du har :-)
    Nydelige farger og flotte detaljer.

    Takk for titten i bloggen din, masse lekkert her..
    ha en flott helg

    SvarSlett