søndag 27. november 2011

1. søndag i advent

Som designer for Scraphaugen skal jeg være med å bidra til årets adventskalender. Nå starter jo ikke den kalenderen før 1. desember, men ettersom det er 1. søndag i advent i dag, har jeg likevel laget et bidrag. Hele artikkelen finner du i bloggen til Scraphaugen.

Da jeg laget dette bidraget, koste jeg meg med å male et trykk av ett av de nye stemplene mine fra Sugar Nellie. De er bare helt nyyyydelige. :) Og Ann Therese skal prøve å få tatt inn noen til butikken sin! Jippi!!!

Her er det laget den 1. delen til et teleskopkort. (Teleskopkort kommer i en egen artikkel senere) Dette teleskopkortet vil bestå av fire deler, en del for hver søndag i advent. På den første delen er det brukt lilla glitter-Bazzill, mønsterark, blomster fra Petaloo, osteklut og perle. Grenene er trykt ut med puncher fra Martha Stewart, og 1-tallet er trykt ut med Emily fra Quickutz. Stempelmotivet er fra Sugar Nellie, og er fargelagt med Distress Ink og H2O. Deler på motivet har fått litt Stickles på seg.

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar