søndag 21. april 2013

Skoleavslutning

Jeg har ikke vært i LO-modus på lange tider, men ettersom jeg har en datter som er konfirmant denne våren, har jeg prøvd å fått til et album til henne. Det har gått litt tregt, men etter at vi var fire damer som samla oss til scrappekveld hos Gunn-Elin, løsnet det litt. 

Da jeg fikk se skisse #206 hos Skissedilla, fikk jeg lyst til å prøve meg på den. Dette var ei skisse som var litt utenfor min komfortsone, men som frista likevel. :)


Slik ble min LO ut i fra skissa. 





På denne LO'en har jeg brukt:

Ark: Ensfarga Bazzill hvit
Pynt: Glimmermist - to farger, Washi tape, diecutramme, mesh, perleswirls, brads, bokstaver fra Panduro, filthjerte fra Stoff & Stil, Chipboard fra Adornit farga med Distress Stain og Glimmermist, tall fra American Craft og Sculptureblomster fra Prima.


Prøver meg på å legge denne LO'en til utfordringa hos:


Klem fra 


2 kommentarer :

  1. Denne blei super flott! Gøy at du prøvde deg utenfor comfort sona di:-)

    Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Flott med den mistingen, reningen og mesh båndet.
    Nydelige farger.

    Ha en fin dag

    SvarSlett