fredag 31. desember 2010

Snart nytt år.

Da har vi kommet til den siste dagen i år 2010. Vi har brukt dagen til å slappe av, hatt trivelig besøk og kosa oss med god mat. Tradisjonen tro ble det kalkun med diverse tilbehør. Gutta har lagt seg, og vi har ennå ikke bestemt oss for om de skal vekkes for å se på fyrverkeriet. De har det nok best om de får sove. :D Jeg har heller ikke bestemt meg for om jeg skal ta turen ut. Det er stygt vær, og jeg vet ikke om det frister noe særlig å ta turen ut. Jeg har egentlig ikke noen unnskyldning for å gå ut, for jeg fikk meg en god og varm jakke fra samboeren i julegave. Akkurat en slik jakke jeg ønska meg. :D
Så om jeg kommer meg ut eller ikke gjennstår å se. Uansett vil jeg ønske alle;

ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar