fredag 30. september 2011

Scraphaugens septemberutfordring

Jeg rakk akkurat å delta på Scraphaugens septemberutfordring.
Slik lød utfordringen denne måneden;
"Vi skriver 2. september og da må vi ha en ny månedskonk. :dans:
Det er første høstmåned og med den kommer høstfargene.
Vi vil at dere skal la dere bli inspirert av denne årstiden og lage enten en LO eller et kort der vi ser at dere er blitt inspirert av høsten. Inspirasjon kan dere finne i fargene og /eller matrialene(blader,kvister,blomster,bær og frukt ol)

Lykke til,er spent på å se alt det fine dere lager. <3

Premien denne mnd er; En "overraskelses pakke " til en verdi av min 300 kr, om det er min 5 som deltar

Konken varer til 30.september 23.59"

Jeg har fått sansen for å lage Post-it-kort, og det ble mitt bidrag denne gangen.





Klem
 post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar