mandag 12. desember 2011

Serviettesker

I min siste artikkel for Scraphaugen, fikk jeg lyst til å prøve meg på noe jeg ikke har sett andre har gjort. Faren er jo der for at jeg har lett for dårlig, men da håper jeg på tilgivelse.

Jeg har prøvd meg på å lage noen esker til å oppbevare serviettene i, slik at de blir til pynt i seg selv. Det er jo ikke alle eskene som serviettene kommer i som er like fine. Meningen var å lage en mal til eskene, men jeg glemte selvfølgelig å ta bilder underveis. Jeg skal prøve å oppdatere det i bloggen, slik at dere finner malene på eskene etterhvert.


Servietteske 1

Denne esken passer til helt vanlige servietter

Denne esken har jeg delvis en mal til, men det skal komme noe som er bedre.




Servietteske 2

Denne esken er laget til å passe servietter fra Ikea.
Felles for disse eskene er at jeg har brukt ensfarget kartong, mønsterark, stempelpute til sverting av kanter, bånd, forskjellige dies, bling og tekststempler. Er det noe du lurer på, kan du jo legge igjen en kommentar med spørsmålet ditt i.

Håper du ble litt inspirert, og god adventstid videre.

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar