lørdag 14. januar 2012

Det aller minste sjarmtrollet

Jeg har laget en LOav min yngste sønn, fra ett av hans mange sjarmørbilder. Med denne LO'en tenkte jeg å prøve meg i utfordringa til Scrapperiket og Kreativ Hobby.  

Hos Scrapperiket lød utfordring 42; Bruk minst to forskjellige mønsterark. (Frist 14.jan.)
Hos Kreativ Hobby er januarutfordringen: Hvit som snø. (Frist 27. jan.)




Jeg har brukt Kvit Bazzill, mønsterark fra Papirdesign og Panduro. Glimmermist, osteklut, fjær, vinger fra Melissa Frances, mosegummihjerte trykt ut med Tim Holtz-die og thickers fra American Crafts.

Klem fra
 post signature

2 kommentarer :

  1. Så utrolig flott og lekker LO! Jeg falt pladask for hjertet med vingene bak, det var en skikkelig fin detalj!

    Takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Hobby!

    SvarSlett
  2. Åh for et sjarmtroll... aldeles herlig bidrag:)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    Angella

    SvarSlett