lørdag 3. mars 2012

BOM - en LO av meg selv

I dag har jeg tenkt å vise LOen som jeg laget til Hege sin utfordring inne på Scraphaugen. Det var å scarppe en LO av deg selv, en såkalt BOM. Jeg har kombinert utfordringen fra Hege med en skisseutfordring hos Milo Lilja, for den syns jeg var skikkelig flott å scrappe til.

Det er ikke enkelt å scrappe seg selv, men jeg har da laget noe. Bildene ar fra da jeg og min kjære var på tur til Playa del Cura, Grand canaria uten barn. Tenk det, en hel uke bare vi to!! Det var ei flott uke. Savnet selvfølgelig barna, men de hadde det jo kjekt der de var.




På denne LOen har jeg brukt mønsterark fra Prima, bølgepapp og papprest fra pakken med blondeblomsteren i bånd. Washitape fra Anma, blondeblomster, enkel og i bånd, fra Prima, perlebånd fra Kort&Godt, kaffefarget tag og blad stansa ut med die fra Bosskut. Thickers fra American Craft.

Klem fra
post signature

1 kommentar :

  1. Snyggt med wellpappen mellan fotona!! Roligt att du ville vara med i min utmaning. Du är välkommen tillbaka. =)
    kramar Milo

    SvarSlett