onsdag 10. oktober 2012

Fun with bubbles

Da har vi kommet til neste, og siste farge i fargecupen hos Scraphaugen. Jeg har valgt å lage en LO denne gangen, av Noah som blåser bobler. Jeg tror jeg har scrappa et liknende bilde av han tidligere, men gleden i fjeset til goingen er verdt å ta en gang til. :)

Fargen denne gangen var oransje, og her kommer altså mitt bidrag.





 
Her er det jeg har brukt på denne LOen:
Ark: hvit Bazzill
Pynt: Stickles, kakeserviett, halvperler, bling, hjertebrads, Dylusions ink spray, blomster fra Prima, WOC og Storyteller. Handskrift og pennestreker. Bokstaver i musegummi med QKalfabetet Gidget classic.
Stempler: tekst fra Dylusions og datostempel fra Amy Tangerine.


Legger denne til i følgende utfordringer:

* Scrap'a'Long: Utfordring # 20 - Stempel
* Wild Orchide Challenge: Week 60 - Anything goes


Klem fra
post signature


2 kommentarer :

  1. Tack för att du är med och tävlar hos oss på WOC med din underbara layout! :)

    Kram Malin

    SvarSlett
  2. Flott Lo og stillig misting. Er det raindrops du har brukt. Var ihvertfall en bra kombinasjon

    SvarSlett