søndag 25. november 2012

Julekort med tag

Jeg fant en fin måte å lage kort på inne hos Tesa T!psar for noen dager siden, og den måtte jeg prøve. Jeg endret litt på mål, slik at kortet ble større, men ellers er malen stort sett fulgt.
 






På dette kortet har jeg brukt:
Ark: Ensfarget Bazzill, offwhite, mønsterark fra Pion Design.
Pynt: Osteklut, fjær, knapp, bling, hyssing metallramme, charms Glistening snow writer og seambinding ribbon.
Verktøy: dies fra Spellbinder, Magnolia, Marianne Design, Quickutz og Tim Holtz. Punchere fra Martha Stewart. 
Stempel: motiv fra Magnolia fargelagt med Copics. Glemte å skrive opp fargene.:(  Tekststempel fra Kort & Godt, North Star Stamps og KaBoks.
 
Jeg deltar med dette kortet i følgende utfordringer:
 
Copic Marker Norge # 26 - Julekort med tag og brukt skissen
Allsorts # 182 - Bring on the bling
Magnolia-licious challenge blog - Stickles and/or Glitter
Tilda's Town # 28 - Anything goes
 

 
Klem fra
post signature

11 kommentarer :

  1. Flott kort, og en kjempespennende måte å brette kortet på!
    Takk for at de deltar hos CMN, og lykke til:)
    Klem, Veronica

    SvarSlett
  2. Dette var ett flott kort og jeg måtte studere bretteteknikken, den likte jeg utrolig godt. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos CMN.

    SvarSlett
  3. Et nydelig julekort i så herlige duse farger! Likte godt bretteteknikken også:)
    Takk for at du deltar hos CMN, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Hi Linda , very beautiful card this is. Thank you for joining us at Tilda's Town. Hugs , Christa.

    SvarSlett
  5. Helt nydelig kort og flott design :)
    Takk for at du deltar hos CMN
    Lykke til og jeg håper å se deg igjen :)
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig vinterkort/layout, og lekkert fargelagt!!
    Tusen takk for at du deltar i skisseutfordringen hos CMN, og jeg ønsker deg masse lykke til!:)
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  7. such soft and lovely card. Thank you so much for sharing with us at Allsorts and good luck in the challenge!

    SvarSlett
  8. Heisan, og tusen takk for en superkoselig kurskveld. Jammen kjekt å være bare to.
    Håper ikke sjåføren din hadde det altfor kaldt.

    Nydelig kort også. Jeg er jo stor fan av Magnoliamotivene, og brettingen var knallflott.
    Takk for at du deltar hos Tilda's Town og CMN.

    Vi sees forhåpentligvis i januar. Klem :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen, og selv takk!! Jeg har jo vært kjempeheldig på de to siste kurskveldene. Helt alene på en, og oss to på den neste. Jo da, sjåføren greide seg godt han. :)

      Nå må jeg bare øve og øve, så kanskje jeg greier å få til denne fargelegging jeg også.

      Vi sees høyst sansynlig i januar, og jeg gleder meg allerede. Klem. :)

      Slett
  9. Such a cute and wonderful card!

    Thank you for joing us at the Tilda's Town Challenge!

    Hugs,
    Diana

    SvarSlett
  10. Utroligt flott kort og nydeligt farget.
    Den brette teknikken skal jeg prøve meg på.

    Ha en fin helg

    SvarSlett