lørdag 8. desember 2012

Hefte til pakkelapper

For leden dag, eller nærmere bestemt for to dager siden, var det min tur til å bidra med et kreativt innspill i Scraphaugen sin julekalender. I luke 6 valgte jeg derfor å vise et hefte til å ha pakkelapper i. Det kan jo være kjekt å ha litt kontroll på hvor de er. ;)

Malen til dette pakkelappe - heftet fant jeg på Splitcoaststampers.

 
 
 

På dette heftet til oppbevaring av pakkelapper har jeg brukt:

Ark: Ensfarga Bazzill vanilla, Papirdesign og 3ndy.
Pynt: kanel, seambinding ribbon, osteklut, blomster,
pebbles og Stickles.
Verktøy: dies fra Spellbinders,
Stempel: Motivstempel som jeg ikke greier å huske hvor det er fra, fargelagt med
Distress Ink,
Annet: alt er svertet med Cat's Eye - raw silk,


I dette heftet er det i alle fall plass til 12 pakkelapper, men jeg har jo selvfølgelig ikke rukket å lage så mange!


Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar