søndag 3. mars 2013

Love

Oi, oi, oi. Nå er det lenge siden det har vært noe å høre fra meg her inne. Det har vært en periode hvor jeg ikke har hatt gnist til noe hobbyrelatert, så derfor har det blitt stilt. Nå har jeg greid å pusle sammen et kort om ikke annet, så det blir mitt bidrag nå. 





På dette kortet har jeg brukt: 

Ark: Ensfarga Bazzill hvit og grå. Mønsterark fra Pion design og rester. 
Pynt: seambinding ribbon, blomster som jeg har laga sjøl, stickles, bokstaver fra Adornitt, perleswirl og halvperler. 
Verktøy: dies fra Spellbinders, Tim Holtz og LA la land. Punchere fra Ek. 
Stempel: Motivstempel fra D' Arcy's Diaries fargelagt med Copics, tekst fra Kort & Godt og Norsk stempelblad. 
Annet: kanter svertet med Cat's Eye, pearl gray. 

Fargene jeg har brukt på motivet er: 
Hud: E 000 - 00 - 11 - 93 
Hår: E 29 - 25 - 21 - 49 
Kjole/sløyfe: R 0000 - 00 - 20
Hjerter: R 00 - 20 - 22 - 24 - W 0 
Bluse/sko: W 0 - 1 - 3 - 5 - 7 
Skygge: W 00 - 0 - 1 - 3

Klem fra


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar