fredag 21. januar 2011

Tid for studier???

I dag var planene ganske store om at jeg skulle starte med studiene, og lesing til å kunne skrive oppgave. Men,.... når jeg komm heim fra jobb så var lysta forsvunnet! Det ble til at jeg koste meg med det nye bladet til Magnolia i stedet. Der var det jammen meg mye fint. :D

Ettersom studiene ble lagt bort, tenkte jeg at jeg kunne vise fram notatboka jeg har. Den ordna jeg da jeg starta opp med norsk 2, og den ble mye finere enn ei vanlig kladdebok. Syns jeg selv.

Jeg kjøpte ei notatbok med lomme foran, så laga jeg min egen framside.




Nå har jeg endelig lært meg å lage duse rammer rundt bildene jeg legger ut i bloggen, og det er takket være en dame ved navn Kristine Moldenhauer Biseth. I bloggen hennes er det fine trinn for trinnforklaringer og mange fine og snedige tips til å bruke Photoshop. Tusen hjertelig takk!!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar