lørdag 4. juni 2011

Mini bokkort

Jeg syns disse bokkortene var artig å lage, så derfor har jeg prøvd meg på å lage en miniutgave. Det var jammen meg minst like gøy det også. :) Dette kortet ble til en av mine tanter som fyller 75 år i disse tider. Hipp hurra for tante Linnea!!

Jeg har brukt ensfarga kartong i blått, akvarellpapir og mønsterark fra Maja Design. Av pynt har jeg brukt bånd, bling, blad og blomster og en egenprodusert pyntenål med charms på. Hjertene er stansa ut med Martha Stewart-puncher og EK- puncher. I ryggen er det en diecut fra Kort og Godt. På forsiden er det brukt en Spellbinder nestabillities, og på baksiden er det i tillegg til Spelbinders, brukt en Nellie Snellen dies, diamond. Stempelmotivet er et mini Magnolia som er fargelagt med Promakers. Mye av det jeg har brukt, har jeg kjøpt hos Ann Therese på Scraphaugen.





 Håper du likte det du har fått sett.  Klem fra
post signature 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar