søndag 8. januar 2012

2012

Heisan, hoij og godt nyttår. :)
Nå har det jammen meg vært stille i ei lang stund hos meg. For her har tida gått med til å feire jul, slappe av og sykdom. Både hos meg selv og unger. Derfor har det blitt lite oppdatering her inne.

Grunnen til at jeg har noe å vise dere nå, er at jeg "kravla" meg i veg på årets første scrappecafe på Scraphaugen på onsdagen. Og jammen ble vi hele 7 stykk damer som satt der med hobbyen vår! Det var virkelig godt å komme seg ut av huset litt, og ekstra godt var det å få scrappa litt. Det ble ikke så mye på meg, men jeg rakk å få ferdig en LO.





På denne LO'n har jeg brukt følgende: Bazzill kartong i to farger, stempeltrykk hønsenetting, osteklut, tag, malt med Dabber, bånd, metallpil, Washitape, hjertebord fra Magnolia, Doily fra Cheery Lynn, bokstaver fra Adornit og Tekst skrevet ut på Silhouettemaskin. 

Denne LOen er laget ut fra skissa til Skissedilla.
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal delta, men om jeg skal det, så må jeg vel skynde meg. ;)
Så håper jeg at jeg får opp litt gnist og inspirasjon til å oppdatere bloggen litt oftere enn den siste tiden. Nytt år - nye muligheter!

Klæm fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar