mandag 23. januar 2012

Treig - treigere - treigest??

Jeg har noen gode kolleger som jeg i 2011 skulle gi julegave til, men sannelig greide jeg ikke å få ordna med dette i tide! :-/ Nå skal det når sant skal sies, forklares med at jeg ble liggende syk den siste uka før jul, og ettersom jeg var uten samboeren heime, kom jeg meg ikke noen steder. Jeg fikk rett og slett ikke levert gavene. Derfor ble det nyttårsgave på damene i stedet, og disse greide jeg faktisk å lage pakkelapper til!! :) Kanskje jeg skal fortsette å lage slike pakkelapper, så har jeg til jula i år?? ;)
Slik ble de;





Her har jeg brukt en tag, sverta med stempelpute Cat eye, Chesnut brown, osteklut, bånd, sølvhjerte, stjernedies fra Spellbinder og Snøkrystallbord fra Memory box.

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar