torsdag 31. januar 2013

Januar-tag


Jeg har tenkt og tenkt på om jeg skulle prøve meg på Tim Holtz 12 tags of 2013. Jeg har faktisk tenkt så lenge at det nesten ble for sent. Kom på det i går kveld, og da måtte jeg bare hive meg rundt. Jeg har jo ikke alt av det Holtz har brukt i sin forklaring på månedens tag, så min blir ikke helt identisk. Men jeg har fått prøvd ut en del av teknikkene han viser. Og jeg rakk å delta!! :)



På denne tagen har jeg brukt:

Ark: Kraftkartong.
Pynt: Seambinding ribbon,metall kleshenger, brads, eyelets og gear, alt fra Tim Holtz. Crakle accents, sølv dabber. Distress Ink stempelputer og Distress Stain fra Tim Holtz.
Verktøy: dies fra Tim Holtz, snømann, snøkrystall og selve tagen.
Stempel:  Tekst fra Tim Holtz og ukjent stekpel på bånd.

Jeg deltar i følgende utfordringer med denne tagen:
* Crafts 4 Eternity: # R#108 - Tic Tac Toe
(blue - ribbon - snowflake)

Klem fra 

2 kommentarer :