lørdag 11. august 2012

En ny "gammel" bli.

Jeg liker godt å prøve ut andre ting enn vanlig firkanta kort, og noe som må brettes og limes og justeres får faktisk vist at jeg tross alt har bitte litt tålmod. :)

Her har jeg laget en ny bil, skåret ut med min nye Silhouette Cameo. Har blitt så glad i denne maskina at den har fått stå fremme i flere dager allerede. Tester ut og koser meg skikkelig!
Bilen har Ann Therese stående inne på butikken sin, Scraphaugen.










På bilen har jeg brukt:

Ark: ensfarget Bazzill og mønsterark.
Pynt: Blonde, Metallhjørne fra Kort & Godt, brads og halvperler. Blomster fra bl.a WOC. Glossy Accents og Stickles.
Verktøy: Alt av deler er skåret ut med Silhouette.
 
Takk for at du titter innom!
 
Klem fra
post signature

1 kommentar :

  1. Kjempefin bil! Jeg har også Silhouette, men kan ikke huske å ha sett denne...
    Masseflotte detaljer du har lagt til selv også da..nydelig.
    Tove

    SvarSlett