søndag 26. august 2012

Prince Charming

Etter ei helg hvor samboeren har jobba, og jeg har vært stort sett hjemme alene med to til tider særdels utfordrende gutter, er det nå godt med en pust i bakken. Gutta har vært i full fres fra morgen til kveld. Denne helga har det vært mye krangling de i mellom, men så snart jeg har prøvd meg på å roe de ned, har de "rottet" seg sammen mot meg! Strevsomt, men i etterkant er det jo ikke annet å gjøre enn å dra på smilebåndet. ;)
 
LOen i dag blir for å minne meg på at det ikke alltid er sånn. Disse gutta mine er mange ganger meget sjarmerende og gode. Noen skikkelige hjerteknusere. <3
 




 
Her har jeg brukt følgende;
Ark: hvit og blå Bazzill. Rest av mønsterark.
Pynt: Glimmermist, Washi-tape, metall-hjørne og -blad fra Kort & Godt, Merkelappen på en genser kjøpt på Hard Rock Cafe i København, seambinding ribbon, Dymo-tekst og bokstaver fra QKutz. Jeg har også streket opp med penn.
Verktøy: Punchere fra Martha Stewart, dies fra Magnolia
Stempler: datostempel fra 7gypsies.
 
Jeg blir veldig glad når noen legger igjen spor etter seg! Tusen takk til de som har tatt seg tid til å komme med kommentarer!
 
Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar