fredag 24. desember 2010

Natta før den store dagen.

Nå begynner det å nærme seg at julefreden skal senke seg over oss, vi skal være ihjælspist av god julemat, og ungene skal være slitne og kanskje litt sur og grinete etter en laaaaang dag med masse som har skjedd. ;D

Det går sikkert bra i år også. Litt mindre fart ettersom jentene skal være til faren sin de første juledagene, men de kommer nok sterkere tilbake.
Nå før jul har det vært full rulle, og som alltid er det ikke alt jeg har rukket å få unna. Men, men...

På bitte lille julaften var tiden kommet for å montere peperkakehus, og få huset pynta. Det ble ganske tydelig at jeg ikke egner meg som byggherre, men hus ble det til slutt. Etter utrolig mye latter! Jentene fant konditorfargene mine, og det skapte mye morro og stor glede. Jeg tror de kosa seg. :D


Jeg har brukt litt av den siste tida til å scrappe, noe jeg kunne tenkt meg å brukt mye mer tid på. Men uansett; her er det siste jeg har laget. Håper du finner noe du liker.

  
   Et "ristekort"           Førsteutkastet på årets julekort

        
 

 
To stk. mini gaveesker

En engel. Laget etter oppskrift i siste Magnoliabladet

 
Kort laget etter mal fra Nellie Snellen, først lukka - så uttrekt


  
Telyskort


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar