søndag 19. desember 2010

Ute på "førjulstur"

Hallois. :)
Det er travle tider om dagen, men nå er det ikke lenge igjen til jula er her, og vi kan senke skuldrene. Forrige uke ble mye vanlig jobbing, men vi fikk også gjort unna litt julegavehandling. Torsdag var jentene til kjeveortoped i Tr.heim, og da benytta vi sjansen til å ta siste rest av gavene. Morfar var så snill at han passa gutta. Vi fikk også litt tid sammen med Malin (min eldste datter), hvor vi shoppa litt sammen før vi dro heim til leiligheta hennes. Da vi kom dit var Martin (kjæresten til Malin), ivrig med eksamensforberedelsene. Det ble ganske seint før vi var heime, men det var koselig allikevel. Julestemninga ble litt tydeligere etter å ha trasket i butikker med julsmusikk. :D

Morfar er fortsatt snill, for han har passet en av guttene fram til i kveld. Noah har vært til morfar, mens Aron har vært til farmor og farfar. Så farmor og farfar er snille de også. Jeg har faktisk vært på trailertur sammen med samboeren. Oppdraget var å dra til Oslo for å hente heim litt utstyr som han skal selge videre, og da ble jeg med. For da kunne jeg stikke innom Bikuben på Strømmen!!! Her fikk jeg handlet noe av det som Ann Therese ikke har i butikken. Hun har mye, men ikke riktig alt. Noe av det hun har fått inn nå, er nye QK-dies. Disse må det virkelig gå an å få laget noe med. Vi har nettopp kommet heim igjen, så nå skal jeg se finalen i EM handball, legge ned guttene og så kan jeg prøve noe av det jeg har kjøpt meg. Kansje jeg få lagt ut noen bilder også.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar