lørdag 4. februar 2012

40 år!!

Da er jeg sannelig samboer med en som er 40 år!! Vi har jo vært samboere ei god stund, men det var først nå, 3.2.2012 at han ble 40 år. Gratulerer så mye til min kjære.  :)  Jeg hadde jo planer om å få laget et kort til han, men av en eller annen merkelig grunn blir det sjelden at de nærmeste får hjemmelaga kort.

Likevel har jeg tenkt å vise fram et herrekort i dag. Det ble laget på papirverksted på Scraphaugen sist søndag. Snart en uke siden.... Et veldig enkelt kort, men det var nok fordi jeg var mer opptatt med å bruke Silhouetten til å skjære ut med, enn å pynte. Formen på kortet er skjært ut med Silhouette, likeså bilen. Jeg har brukt, ensfarget Bazzill, mønsterark fra Pion, blonde og bånd, metallnøkkel og tagg med stempeltrykk.



Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar