mandag 20. februar 2012

Nettkurs i fargelegging med Promakers

En stund siden, men jeg har tatt et kurs i å fargelegge med Promaker tusjer fra Letrast.
Jeg bor slik til, at det er vanskelig å være fysisk til stede på slike kurs. Mye må organiseres for å komme seg avgårede, og det blir til slutt ganske kostbart. Men, da er det jo kjempegreit at Unik Hobby selger nettkurs på akkurat dette! Jeg meldte meg på før jul 2011, men først nå har jeg fått tatt bilder klare til å legge ut i bloggen. Ja, ja; det er vel en kjent sak at ting tar tid.

På dette kurset var det et kort som skulle bli det ferdige produktet, og jeg syns kortet var kjempefint. Jeg var veldig spent på om mitt kom til å bli verd å legge ut, men syns da faktisk jeg greide meg ganske godt. :)





For å få denne fargelegginga "i fingrene" er det jo klart man må holde på jevnt og trutt. Øvelse gjør mester! Jeg må nok øve mye mer, men det blir jo ekstra kjekt nå, når jeg har litt grunnprinnsipper å bruke. I tillegg har jeg kjøpt meg flere tusjer, til og med en limited edition - pakke med seks tusjer!! Glede i heimen! 

Klem
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar