torsdag 1. mars 2012

Ny månedsutfordring hos Scraphaugen

Ny måned, og ny utfordring hos Scraphaugen. Denne gangen er det eventyret "Prinsessen som ingen kunne målbinde" som er inspirasjon. Her er hva DT-Hege har skrevet om denne månedens utfordring:


"Da er vi i gang med en ny måned - MARS - og det betyr også at det er på tide med et nytt eventyr :-)
Denne gangen har eventyrvalget vårt falt på "Prinsessen som ingen kunne målbinde".
La deg inspirere av eventyret, og bli med på leken :-)"

 
Her er mitt inspirasjonsbidrag til denne månedens utfordring.
 



Jeg syns dette stempeltrykket fra Mo Manning passet veldig bra. Bossy heter det, og jenta kan nok ligne litt på ei egenrådig prinsesse. Fargelagt med Pro-/Flexmakers. Ellers har jeg brukt kremfarget Bazzill dots, mønsterark fra Pion Design og JB. Bånd, blomster, charms, pyntenål og halvperler. Jeg har brukt dies fra Magnolia, Cherry Lynn og Spelbinders + skåret ut hengsler fra Silhouette. Av punchere har jeg brukt Martha Stewart. 

Vi gleder oss til å se hvordan DU blir inspirert av månedens eventyr :-)
Frist: 31. mars kl 23:59
Lykke til ;-)
 
Jeg kan også fortelle at det nå er mulig å levere bidrag ved å legge link inn i bloggen.
Håper mange deltar.
 
Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar