fredag 16. mars 2012

Vår i anmarsj

I dag har jeg en LO å vise fram. Hos Scraphaugen er det en utfordringsstaffet som holdes gående. Det hender seg denne stafetten stopper opp i ny og ned, og det var tilfellet nå. Så jeg kuppet utfordringen, for jeg kom på at jeg har noen gamle bilder av meg selv som kunne vært kjekt å scrappa.

Utfordringa var at maling og sommerfugl skulle være med på prosjektet.



Slik ble altså mitt bidrag. Dette er en LO med bilder fra jeg var nesten 7 år. Det var den gang da vintrene inneholdt mye snø og kulde, og da var det litt uvanlig å finne en sprell levende sommerfugl sist i mars. Det var så uvanlig at jeg lokalavisa kom og tok bilder, og det ble en artikkel i avisa. Jeg fikk tilsendt noen bilder i posten, og de har jeg altså brukt her.

Jeg har brukt kvit, gul og grå Bazzill, glimmermist, nettingmønster laget med stempel og Dabbermaling og svertet med stempelpute rundt kantene på alle skyene. Skyene er trykt ut med dies fra Magnolia og Quickutz, sommerfuglene er trykt ut med dies fra Cheery Lynn og puncher, eføybladene er trykt ut med die fra Marianne Design. Teksten er Quickutz alfabet Katie classic, og bokstaver fra Adornit. ellers har jeg brukt blonde, bånd, blomster og stjernepin.

I tillegg til at dette er et bidrag til *  Scraphaugen sin utfordringsstafett,
deltar jeg også i utfordringen hos; * Anonyme Scrappere utfordring # 41

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar