torsdag 12. april 2012

Kort til konfirmant

Hos Scraphaugen ligger det nå ute ei ny impulsutfordring. Denne gangen er det en scrappebingo. Jeg har laget et inspirasjonsbidrag til denne utfordringa, og det kortet skal du nå få se.

På dette kortet har jeg brukt ensfarga Bazzill og mønsterark fra Pion Design. Osteklut er med, halvperler, blonde, og diverse blomster. Metallplate, bokstaver fra Adornit, sommerfugler trykt ut med Martha Stewartpuncher. På panelene har jeg brukt puncher fra Martha Stewart og Ek Success. Blomsterramme fra Memory box. Formen på kortet har jeg fatt til ved hjelp av Spellbinders dies.Marianne Design sine dies har jeg brukt til hjørnene inne i korte, og på baksiden. Jeg har også brukt Stickles og Glossy Accents. Alle kantene er svertet med Color Box, creamy brown.


Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar