søndag 8. april 2012

Opps!

Hei sann, og fortsatt god påske til dere alle!

Her er det masse snø som har kommet de siste dagene, og det fortsetter å komme. Litt vind, men ikke noe sol. Heldigvis at det ikke er sol syns jeg for min egen del, for jeg har en syk kosegutt i hus. Feber, slapp og sliten. Så vi har uansett ikke hatt mulighet til å kost oss i sola. Derfor er det like greit med det været som er. Men for andre hadde det sikkert vært kjekt med sol. Ja, ja. Været kan vi ikke gjøre noe med, og alle er nok ikke fornøyd uansett hvilket vær det er.

Innimellom pleie av sykt barn, lurer jeg meg opp på kontoret for å scrappe litt. Det går ikke så fort, men litt prøver jeg da. Under en av rundene mine på nett for å finne inspirasjon, fant jeg ut at jeg ikke har lagt ut alt i bloggen som jeg skulle ha gjort. Andre del av Magnoliapakken vi DTere for Scraphaugen fikk, har jeg rett og slett glemt å vise dere. Så her kommer den, en LO av gutta boys.



Før jul var vi hos fotograf for å få tatt diverse bilder av familien. Ble litt redusert ettersom to av jentene ikke ble med, men til gjengjeld gjorde gutta mine mye ut av seg. :) Her står de to tøffingene mine i en herlig positur.

På denne LOen har jeg brukt stjernebånd og tag fra Magnoliapakken som vi fikk. Ellers er det brukt kvit og svart Bazzill, gul dabber påført med bobleplast, sjablonger fra Tim Holtz med svart dabber, gjerde skåret ut med Silhouette, øyenstikkere kjøpt på Europris og thickers i tittelen.

Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar