onsdag 26. september 2012

Fargecupen til Scraphaugen, grønn

Hei. Jeg holdt nesten på å glemme denne, men kom på det da jeg satt og kikka i forskjellige blogger. Du, så mye fint det er å se rundt omkring!! :) 
 
Men, over til mitt bidrag til Scraphaugens runde 6 i fargecupen; et grønt papirprosjekt.  Jeg har laget en gavepose til en guttebursdag.
 


 
På gaveposen har jeg brukt;
Ark: offwhite Bazzill og mønsterark jeg ikke husker.
Pynt: Blonde, bånd, metallpynt fra Tim Holtz og bling fra Kort&Godt. Ticket, osteklut, thicker og Adornit bokstaver.
Verktøy: posen skåret ut på Silhouette Cameo. Die fra Spellbinder.
Stempel: Mo Manning fargelagt med Distress Ink.
 
Klem fra 
post signature
 
 




2 kommentarer :

  1. Den var skikkelig søt! Likte veldig godt det stempeltrykket - hvilket er det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      Det er MO Mannings og heter "Sumpin's Wrong". Du kan kjøpe det her;
      http://www.mosdigitalpencil.com/categories/Kids/?sort=featured&page=2

      Slett