mandag 3. september 2012

Lilla

Oppgave 3 i Scraphaugens fargecup er fargen lilla. Ett eller annet papirrelatert i lilla. Jeg lurte litt på dette, men ettersom jeg har en Silhouette Cameo stående framme, fikk jeg lyst til å bruke den. Den er jo bare knallkjekk!!! Såååå glad i maskina mi! Etter litt funderinger på hva jeg ville lage, ble dette resultatet;
 





På disse bokstavene har jeg brukt:
Ark: lilla Bazzill og mønsterark fra Pion Design .
Pynt: stickles, øyenstikker fra europris, halvperler, tyllblad og perlesnurr fra Kort&Godt,  og blomster fra bl.a WOC og Kort&Godt. Tekst på tag er med Adornit bokstaver.
Verktøy: Bokstaver og paneler skåret ut på Silhouette Cameo. Dies fra Magnolia og Memory box . Puncher fra Martha Stewart.
Dette var råartig! og jeg er allerede i gang med neste bokstavprosjekt. :)))) 
 
Klem fra
post signature

2 kommentarer :

  1. Bare så rått.
    Helt imponert jeg og så flott pyntet. Likte den øyenstikkeren

    SvarSlett
  2. WOOOW!!!! Så ufattelig VAKKERT!!!! Beundrer dere som klarer å lage noe så vakkert!! :) :) :) Silhouette Cameo? Er det en ny modell av Silhoette Craft Robo?? Er det en mal du har lastet ned fra nett, eller som du har kjøpt?

    SvarSlett