onsdag 19. september 2012

Noah digger tog!

Min yngste sønn, Noah, digger tog. Han er helfrelst, og har utfolig mange av disse Thomas-togene. de liker han å kjøre med til stadighet, og det er også en av favorittlekene i barnehagen. Vi har også nesten alle filmene, så det er rett som det er det blir noen snutter av de. da Noah fylte 4 år i sommer, var det derfor en slvfølge at jeg måtte lage et tog-kort. Veldig inspirert av Milo Lilja!
 
Dette kortet blir også mitt bidrag til fargen blå hos Scraphaugen, i fargecupen.
 







Til dette kortet har jeg laget maler til Silhouett Cameo. Dersom du er interessert, er det bare å sende meg en e-post. Bilder av malene vil du finne på mine tutorials. Da må de kopiere opp bildene til riktig størrelse.  
 
På kortet har jeg brukt;
 
Ark: offwhite Bazzill og mønsterark fra vibeke Spigseth.
Pynt: Blonde, bånd, glimmer glam, glossy accents, charms og halvperler fra Kort&Godt, og blomster fra bl.a WOC. Tekst på tag er med Adornit bokstaver.
Verktøy: paneler skåret ut på Silhouette Cameo. Dies fra Magnolia, spellbinder og Tim Holtz. Puncher fra Ek.
Stempel: Little darlings fargelagt med Copics og tekst fra Norsk stempelblad.
 
 
Klem fra
post signature

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar