søndag 9. september 2012

Rååååsa :)

Da er det på tide å vise fram mitt bidrag til Scraphaugens fargecup oppgave 4. Nå er det rosa som gjelder!!
 
Etter å ha scrappa en god del i rosa tidligere, med fire jenter så må det jo bli mye rosa :), har jeg den siste tida brukt mange andre farger. Rosa har vært litt borte kan man si. Da var det jo kjærkomment med ei tulle som skulle døpes, for da må det jo nesten være rosa. Mitt bidrag til konkurransen ble derfor kortet jeg laga til Thilde sin dåp.
 






 
Denne tåteflasken har jeg ikke sett noen andre som har laget før meg, men dersom det fins noen der ute som vet om noen som, eller selv har laget, så håper jeg de ikke blir fornærmet på meg for at jeg sier dette er noe jeg har tenkt ut selv. :) Jeg jobber med å få laget en mal til denne, så det skal komme etterhvert.  
 
På denne har jeg brukt;
 
Ark: hvit og rosa Bazzill, mønsterark jeg ikke husker hvor er fra.
Pynt: seambinding ribbon, halvperle, perleswirler fra Prima, charms, eyelets, All-Purpose ink, Stickles og blomster fra WCO.
Verktøy; Score-pall og dies fra Spellbinder
Stempler: ukjent
 
 
Deltar i følgende utfordringer med denne:
* Scraphaugen: fargecup - rosa 
* Scrapperiket: Utfordring 58 - Blomster
* Pin and Tack: Spark Your Creativity Now Challenge #1: Anything Goes 
* Crafts And Me:   #100 - Add a Flower
* Papertake Weekly:  - Anything Goes
* Scrap'a'Long: utfordring 19 - blonder/bånd
 
 Klem fra
post signature

12 kommentarer :

  1. Heisann:)Så nydelig tåteflaske!!!Heldig den som får denne:)Tittet litt på bloggen din, og her var det jammen meg mye lekkert:):)Legger meg til som følger jeg.

    Klem fra Linda

    PS: artig at du er fra Leksvik, kjenner flere derfra og er opprinnelig fra Frosta selv;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Arti å få skryt. Og flere følgere er jeg bare glad for, så velkommen hit. :)

      Nord-Trøndere over alt! :)))

      Slett
  2. Å herlighet, noke sååååååå nyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. This is stunning. Such beautiful, elegant work. Thank you for joining us over at Spark Your Creativity Challenge. x

    SvarSlett
  4. Kjempe artig flaske kort du har laget. Masse lekker pynting :)

    SvarSlett
  5. Denne var bare så herlig... og mistenker at denne kan stikke av med min stemme i fargecupen.. herlig...

    Tusen takk for at du ble med på utfordringen hos Scrap'a'Long nå i september mens høsten sniker seg på.. Og håper vi ser deg igjen mange flere ganger..

    Klem fra LindaSS

    SvarSlett
  6. Oooohlala! Hva kan man si?! Dette er vel noe av det vakreste jeg har sett!!! Fy søren! For et HELDIG dåpsbarn!!!! :) :) :) Gleder meg til mal! jippi!

    SvarSlett
  7. This is an amazing fun bottle Linda. A perfect give for a baby shower or birthday.
    Thank you for sharing your lovely work with us at Pin and Tac and we hope you will join us again for our next challenge.

    Shirley

    SvarSlett
  8. Kan bare si meg enig i hva de andre sier.
    Har ikke sett noe lignende og den er bare utrolig flott

    SvarSlett
  9. Beautiful project! Visiting from the Spark Your Creativity Challenge! allthoseartsygirls.blogspot.com

    SvarSlett
  10. Oh, this is so very elegant and stunning. What a wonderful and very unique gift. Thanks for joining us at Spark Your Creativity!

    SvarSlett
  11. Wow what a pretty project just love it!

    Thanks so much for joining us over at Pin and Tack for the Spark Your Creativity Now Challenge. We hope to see you again next month.

    Tina

    SvarSlett